Mitt kontor

Under "Mitt kontor" fliken kan du kontrollera och ändra dina grunduppgifter.

Här kan du:

  1. Byta namn på kontoret, namnet som syns i svarta toppbalken
  2. Ange det officiella namnet på din organisation
  3. Ange faktureringsuppgifter till din organisation, för program och tjänster som ni betalar själva för
  4. Välja faktureringskanal, dvs på vilket sätt ni vill få eventuella fakturor som Webbhuset skickar er
  5. Ange FO-nummer eller registernummer, detta är obligatoriskt

Lägg till medlemskontor

Här kan du läsa om hur man lägger till ett medlemskontor och ändrar dess uppgifterLäs mera »

Ändra uppgifter för medlemskontor

Kontorets uppgifter består av adress och faktureringsuppgifter för Webbhuset.Läs mera »

Lägg till en kollega

Hur du lägger till en kollega och bestämmer vilka behörigheter du vill ge hen.Läs mera »

Medlemskontorgrupper

Här kan du läsa om hur man kan organisera medlemskontor i olika grupper.Läs mera »

Navigera mellan kontor och medlemskontor

Här kan du läsa hur man till exempel kan logga in på ett medlemskontor från sitt kontor.Läs mera »

Skicka kontoaktiveringsinbjudan på nytt

Om någon av kollegerna inte hittar emailet för att aktivera sitt konto.Läs mera »

FO-nummer och registernummer

Läs om FO-nummer och registernummer här.Läs mera »

Välj hur ni vill motta fakturor från Webbhuset

Välj mellan de tre sätten hur ni vill motta fakturor.Läs mera »

Aktivera ditt konto

Om du blivit inbjuden som en kollega måste du först aktivera ditt konto för att få tillgång till deskyLäs mera »