Välj hur ni vill motta fakturor från Webbhuset

Välj mellan de tre sätten hur ni vill motta fakturor.

För att välja hur ni vill motta fakturor från webbhuset går du in på fliken Mitt kontor Under Administera, sedan klickar du på Ändra kontorets grunduppgifter.

1. E-post 
Ni får ett e-postmeddelande med fakturan som en PDF-bilagag

2. Post 
Ni får ett brev per post med fakturan

3. Nätfaktura 

Gäller organisationer som har en nätfakturaoperatör och -adress. Privatpersoner kan inte ta emot nätfakturor.

Lägg till medlemskontor

Här kan du läsa om hur man lägger till ett medlemskontor och ändrar dess uppgifterLäs mera »

Ändra uppgifter för medlemskontor

Kontorets uppgifter består av adress och faktureringsuppgifter för Webbhuset.Läs mera »

Lägg till en kollega

Hur du lägger till en kollega och bestämmer vilka behörigheter du vill ge hen.Läs mera »

Medlemskontorgrupper

Här kan du läsa om hur man kan organisera medlemskontor i olika grupper.Läs mera »

Navigera mellan kontor och medlemskontor

Här kan du läsa hur man till exempel kan logga in på ett medlemskontor från sitt kontor.Läs mera »

Skicka kontoaktiveringsinbjudan på nytt

Om någon av kollegerna inte hittar emailet för att aktivera sitt konto.Läs mera »

Mitt kontor

Under "Mitt kontor" fliken kan du kontrollera och ändra dina grunduppgifter.Läs mera »

FO-nummer och registernummer

Läs om FO-nummer och registernummer här.Läs mera »

Aktivera ditt konto

Om du blivit inbjuden som en kollega måste du först aktivera ditt konto för att få tillgång till deskyLäs mera »